Marketingboekenkopen.nl: Onderwijs review van mijn Handboek Engaging Content

Vaak in het tweede leerjaar van de economische studies komt de cursus content marketing aanbod. Content marketing is een heel breed begrip met vele onderdelen. En hoe je daar nou precies mee moet gaan werken is als economisch student belangrijk. Wij van marketingboekkopen.nl bieden je het boek: Handboek engaging content. Geschreven door Patrick Petersen, een onlinemarketeer.

In dit boek worden de belangrijkste ins en outs van content marketing beschreven in verschillende hoofdstukken. Aan het eind van elk hoofdstuk zijn er opdrachten die je kan maken over het betreffende hoofdstuk om je kennis te testen. Een goede manier om te kennis ook daadwerkelijk te begrijpen en toe te passen.

De auteur van dit boek, Patrick Petersen, is een hooggewaardeerde onlinemarketeer en content marketeer. Verder zijn er genoeg andere marketeers die geholpen hebben bij het schrijven van dit studieboek. De inhoud van dit boek is dus erg relevant, up-to-date en zeer betrouwbaar. Als student is het noodzakelijk om de juiste kennis op te doen en dit boek bied je dat zeker aan.

Een van de andere pluspunten van dit boek is dat het relatief goedkoop is. Namelijk vijftien euro. De meeste studieboeken liggen gemiddeld rond de 50 euro. Dit gewaardeerde en hoog aangeschreven marketingboek heb je dus eigenlijk voor niks. Als student wil je natuurlijk liever je geldt ergens anders aan uitgeven. Dus de prijs van dit boek is een groot pluspunt.

Kortom, dit boek is dé aankoop voor economische studenten die met content marketing bezig zijn. Relevante, betrouwbare en goede inhoud voor een relatief lage prijs.

Klik hier voor de originele website

Pin It